Kategoria:
HR Quality

Data:
27-11-2025

Godzina:
11:00-12:00

Podczas spotkania pokażemy, jak zasady Lean i Kaizen mogą realnie wspierać działy HR w codziennym funkcjonowaniu. Uczestnicy dowiedzą się, jak identyfikować marnotrawstwa w procesach HR (rekrutacja, onboarding, oceny pracownicze, rozwój talentów) oraz jak wdrażać proste, praktyczne rozwiązania usprawniające pracę. Lean HR to nie tylko redukcja kosztów, ale przede wszystkim zwiększenie satysfakcji pracowników, przyspieszenie procesów i budowanie kultury ciągłego doskonalenia.

O czym będziemy rozmawiać:

  • jak diagnozować i eliminować nieefektywności w procesach personalnych,
  • jak Lean wspiera budowanie pozytywnego doświadczenia pracownika (employee experience),
  • jak tworzyć bardziej angażujące i przejrzyste procesy HR, które realnie wspierają biznes.


Prelegenci:

  • 6Q3tV5QHVAFD
    Sylwia Petryna
    CEO
    Kształtuje system edukacji pozaszkolnej w Polsce, m.in. prowadzi autorskie Akademie w międzynarodowej certyfikacji VCC (Mentorów, Trenerów i Coachów). Wyposaża w kompetencje – bo one nie mają płci. CEO Petra Consulting, gdzie od ponad 20 lat prowadzi zarządza zespołem ponad 20 ekspertów, trenerów, członków projektów, realizuje projekty edukacyjne dla managerów, trenerów i mentorów. Przez 6 lat pełniła kluczową rolę jako operator szkoleń podnoszących kompetencje i kwalifikacje zawodowe (prowadząc wielomilionowe projekty np. Wszechnicą Zawodów Aglomeracji Wałbrzyskiej – 2 edycje).   Jest współautorką pięciu książek: "Mentoring – Odkrywanie i rozwijanie potencjału osobistego i zawodowego" "Lean Office – odchudzanie w biurze i usługach", "Zakładanie i prowadzenie działalności gospodarczej", "Zarządzanie projektami". Jest ekspertką występującą na konferencjach i w mediach m.in. w Forbes, Forbes Woman, Puls Biznesu, Polsat Cafe, Radio Chillizet, Business Woman & Life, Polskie Radio. Jest praktykiem Kaizen i Lean. Audytuje procesy w organizacjach, specjalizuje się w procesach usługowych i administracyjnych. Współpracuje z wieloma branżami, a wśród jej klientów znalazły się m.in.: McDonald’s, Segepo, Armatis, Volkswagen Financial Services, Hasco Lek, CAST S.A., Schweiker, Greenbrier. Pracując z firmami łączy różne obszary ekspertyzy patrząc się strategicznie na organizacje i ludzi.

     

  • EUxDRBCisGn8
    Natalia Dernowska-Żaczyk
    Head of Research & Development
    dr Natalia Dernowska-Żaczyk, doświadczona menedżerka HR, doktor nauk o zarządzaniu, specjalizująca się w strategicznym HR Business Partneringu. Ekspertka ścieżki HR BP w ramach Stowarzyszenia Praktyków HR, gdzie pełni również rolę Dyrektora Strategicznego. Zawodowo i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Prowadzi badania dotyczące roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka licznych publikacji o tematyce HR, członkini międzynarodowej grupy badawczej w zakresie HR BP.

     



Zapisz się na webinarium