Kategoria:
Idealny HR BP

Data:
20-11-2025

Godzina:
11:00-12:30

Projektowanie i ewaluacja struktury organizacyjnej to procesy, w których HR Business Partner może realnie wpływać na efektywność i adaptacyjność firmy. Jak robić to skutecznie? Jak łączyć cele biznesowe z potrzebami pracowników, a przy tym zachować elastyczność i klarowność odpowiedzialności?

 

Podczas spotkania opowiemy, nad czym pracują grupy robocze w ramach projektu „Idealne rekomendacje i narzędzia HR BP” oraz pokażemy wstępne wersje narzędzi wspierających HR w tym obszarze.

 

O czym będziemy rozmawiać:

  • Jak HR BP może uczestniczyć w projektowaniu i ewaluacji struktur organizacyjnych
  • Jakie kryteria brać pod uwagę przy ocenie struktury i planowaniu zmian
  • Jak łączyć perspektywę strategiczną, operacyjną i pracowniczą
  • Dobre praktyki HR BP w tym obszarze

 

Podczas spotkania zaprezentujemy formularz do analizy struktury organizacyjnej firmy – narzędzie wspierające ocenę i planowanie zmian. Będzie można je zobaczyć podczas spotkania, natomiast pełna wersja do pobrania będzie dostępna tylko dla członków SPHR.


Prelegenci:

  • EUxDRBCisGn8
    Natalia Dernowska-Żaczyk
    Head of Research & Development
    dr Natalia Dernowska-Żaczyk, doświadczona menedżerka HR, doktor nauk o zarządzaniu, specjalizująca się w strategicznym HR Business Partneringu. Ekspertka ścieżki HR BP w ramach Stowarzyszenia Praktyków HR, gdzie pełni również rolę Dyrektora Strategicznego. Zawodowo i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Prowadzi badania dotyczące roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka licznych publikacji o tematyce HR, członkini międzynarodowej grupy badawczej w zakresie HR BP.

     



Zapisz się na webinarium