Kategoria:
Idealny HR BP

Data:
23-10-2025

Godzina:
11:00-12:00

Zmiana to jeden z najtrudniejszych, ale i najbardziej wpływowych obszarów działania HR Business Partnera. To właśnie HR BP wspiera liderów, angażuje zespoły i dba o spójność komunikacyjną.

Jak robić to skutecznie? Jakie praktyki i narzędzia naprawdę działają?

O czym będziemy rozmawiać:

  • Jak HR BP może projektować i wdrażać zmianę w organizacji
  • Jak wspierać liderów i zespoły w adaptacji do zmiany
  • Jak komunikować zmianę z perspektywy HR i menedżerów
  • Dobre praktyki HR BP w zarządzaniu zmianą

Podczas spotkań otwartych będzie można posłuchać nad czym pracujemy i jakie zagadnienia standaryzujemy w ramach prac grup roboczych na rzecz rozwoju HR BP w Polsce. Pokażemy również wypracowane narzędzia, w tym przypadku check-listę HR BP do zarządzania zmianą, ułatwiającą planowanie, monitorowanie i komunikację zmiany. Będzie można ją zobaczyć podczas spotkania, natomiast pełna wersja do pobrania będzie dostępna tylko dla członków SPHR.


Prelegenci:

  • EUxDRBCisGn8
    Natalia Dernowska-Żaczyk
    Head of Research & Development
    dr Natalia Dernowska-Żaczyk, doświadczona menedżerka HR, doktor nauk o zarządzaniu, specjalizująca się w strategicznym HR Business Partneringu. Ekspertka ścieżki HR BP w ramach Stowarzyszenia Praktyków HR, gdzie pełni również rolę Dyrektora Strategicznego. Zawodowo i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Prowadzi badania dotyczące roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka licznych publikacji o tematyce HR, członkini międzynarodowej grupy badawczej w zakresie HR BP.