Kategoria:
Idealny HR BP

Data:
23-10-2025

Godzina:
11:00-12:00

Zmiana to jeden z najtrudniejszych, ale i najbardziej wpływowych obszarów działania HR Business Partnera. To właśnie HR BP wspiera liderów, angażuje zespoły i dba o spójność komunikacyjną.

Jak robić to skutecznie? Jakie praktyki i narzędzia naprawdę działają?

O czym będziemy rozmawiać:

  • Jak HR BP może projektować i wdrażać zmianę w organizacji
  • Jak wspierać liderów i zespoły w adaptacji do zmiany
  • Jak komunikować zmianę z perspektywy HR i menedżerów
  • Dobre praktyki HR BP w zarządzaniu zmianą

Podczas spotkań otwartych będzie można posłuchać nad czym pracujemy i jakie zagadnienia standaryzujemy w ramach prac grup roboczych na rzecz rozwoju HR BP w Polsce. Pokażemy również wypracowane narzędzia, w tym przypadku check-listę HR BP do zarządzania zmianą, ułatwiającą planowanie, monitorowanie i komunikację zmiany. Będzie można ją zobaczyć podczas spotkania, natomiast pełna wersja do pobrania będzie dostępna tylko dla członków SPHR.


Prelegenci:

  • Izabela Mazurek-Turska
    Senior HR Business Partner
    Senior HR Business Partner, Transformation Manager oraz Trenerka i Konsultantka w dziedzinie HR i Employer Branding. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży HR, w różnych firmach, głównie z branży technologicznej. Specjalizuje się w budowaniu strategii i procesów HR, w budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaangażowaniu oraz w tworzeniu i realizacji programów rozwojowych dla Liderów i ich zespołów. Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu Senior HR Business Partner, Employer Branding Management, jak również HR Manager oraz Coaching w Wyższej Szkole Bankowej. Wykładowczyni na studiach podyplomowych HR Manager, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla Managerów oraz Psychologia w Biznesie na Uniwersytecie WSB Merito w Bydgoszczy, Toruniu i Łodzi. Certyfikowana konsultantka zarządzania zmianą w metodyce PROSCI, konsultantka badań psychometrycznych TalentQ Korn Ferry oraz Extended Disc. Prywatnie miłośniczka chodzenia po górach, muzyki ethno oraz czytania książek z prawdziwą historią w tle. Mama Niny i Jeremiego oraz właścicielka żółtego Goldena - Huby.

     

  • EUxDRBCisGn8
    Natalia Dernowska-Żaczyk
    Head of Research & Development
    dr Natalia Dernowska-Żaczyk, doświadczona menedżerka HR, doktor nauk o zarządzaniu, specjalizująca się w strategicznym HR Business Partneringu. Ekspertka ścieżki HR BP w ramach Stowarzyszenia Praktyków HR, gdzie pełni również rolę Dyrektora Strategicznego. Zawodowo i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Prowadzi badania dotyczące roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka licznych publikacji o tematyce HR, członkini międzynarodowej grupy badawczej w zakresie HR BP.

     



Zapisz się na webinarium