Kategoria:
HR Quality

Data:
25-09-2025

Godzina:
11:00-12:00

Struktura działu HR to bardzo istotny element, który może decydować o tym, jak skutecznie realizujemy procesy HR i odpowiadamy na oczekiwania biznesu. Odpowiednio zaprojektowana wspiera rozwój efektywnego i strategicznego HR - pozwala łączyć działania strategiczne z operacyjnymi, eliminuje dublowanie ról i usprawnia współpracę z liderami w całej organizacji.

Podczas tego webinaru podzielimy się wiedzą i doświadczeniem na temat tego, jak budować struktury działów HR. Omówimy praktyczne podejścia, kryteria i narzędzia, które pomagają dopasować układ zespołu do procesów HR i potrzeb biznesu.

O czym będziemy rozmawiać:

  • Jak analizować obecną strukturę działu HR pod kątem realizowanych procesów
  • Jak identyfikować luki, nieefektywności i obszary wymagające wzmocnienia
  • Jakie są kluczowe kryteria projektowania struktury HR dopasowanej do strategii firmy
  • Przykłady modeli struktury HR
  • Jak wykorzystywać narzędzia oceny i projektowania struktur HR


Prelegenci:

  • EUxDRBCisGn8
    Natalia Dernowska-Żaczyk
    Head of Research&Development
    dr Natalia Dernowska-Żaczyk, doświadczona menedżerka HR, doktor nauk o zarządzaniu, specjalizująca się w strategicznym HR Business Partneringu. Ekspertka ścieżki HR BP w ramach Stowarzyszenia Praktyków HR, gdzie pełni również rolę Head of HR Research and Development. Zawodowo i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Prowadzi badania dotyczące roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka licznych publikacji o tematyce HR, członkini międzynarodowej grupy badawczej w zakresie HR BP.

     



Zapisz się na webinarium