Projektowanie struktury działów HR dopasowanych do procesów i potrzeb biznesu
Kategoria:
HR Quality
Data:
25-09-2025
Godzina:
11:00-12:00
Struktura działu HR to bardzo istotny element, który może decydować o tym, jak skutecznie realizujemy procesy HR i odpowiadamy na oczekiwania biznesu. Odpowiednio zaprojektowana wspiera rozwój efektywnego i strategicznego HR - pozwala łączyć działania strategiczne z operacyjnymi, eliminuje dublowanie ról i usprawnia współpracę z liderami w całej organizacji.
Podczas tego webinaru podzielimy się wiedzą i doświadczeniem na temat tego, jak budować struktury działów HR. Omówimy praktyczne podejścia, kryteria i narzędzia, które pomagają dopasować układ zespołu do procesów HR i potrzeb biznesu.
O czym będziemy rozmawiać:
- Jak analizować obecną strukturę działu HR pod kątem realizowanych procesów
- Jak identyfikować luki, nieefektywności i obszary wymagające wzmocnienia
- Jakie są kluczowe kryteria projektowania struktury HR dopasowanej do strategii firmy
- Przykłady modeli struktury HR
- Jak wykorzystywać narzędzia oceny i projektowania struktur HR
Prelegenci:
-
Natalia Dernowska-Żaczyk
Head of Research&Development
dr Natalia Dernowska-Żaczyk, doświadczona menedżerka HR, doktor nauk o zarządzaniu, specjalizująca się w strategicznym HR Business Partneringu. Ekspertka ścieżki HR BP w ramach Stowarzyszenia Praktyków HR, gdzie pełni również rolę Head of HR Research and Development. Zawodowo i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Prowadzi badania dotyczące roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka licznych publikacji o tematyce HR, członkini międzynarodowej grupy badawczej w zakresie HR BP.