Kategoria:
Liczby w HR

Data:
03-06-2025

Godzina:
11:00-12:15

Na spotkaniu dowiecie się m.in:

    • Dlaczego badanie satysfakcji to nie jednorazowy projekt, a działanie budujące pozytywny Employee Experience?
    • Co jest najważniejsze podczas konstrukcji kwestionariusza ankiety do badania?
    • Co głównie wpływa na frekwencję i jak o nią zadbać?
    • Z jakich narzędzi badawczych warto skorzystać?
    • Jak, kiedy i komu zakomunikować wynik badania?
    • W jaki sposób stworzyć i zarządzać firmowym zespołem projektowym, aby skutecznie wdrożyć zmiany?

 


Prelegenci:

  • A8mo9bDZmQ9V
    Joanna Szymańska 
    Konsultantka i ekspertka obszaru Employee & Customer Experience z ponad 15-letnim doświadczeniem pracy w biznesie. Wcześniej dyrektor i kierownik obszarów EX & CX w PLAY (telco) i Billennium (IT), a także badacz i koordynator projektów w agencji badawczej. Obecnie właścicielka firmy www.PeopleStory.pl wspierającej organizację w efektywnym zarządzaniu doświadczeniami pracowników i klientów. Wraz ze współpracownikami wdraża strategie i programy działań w obszarach EX i CX. Prowadzi warsztaty, szkolenia, badania ilościowe i jakościowe (z wykształcenia socjolog - badacz), kształtuje komunikację wewnętrzną, mapuje ścieżki podróży pracowników i klientów, prowadzi projekty poprawiające procesy. Autorka wielu publikacji, webinarów wiedzowych, prelegentka konferencji branżowych i wykładowca akademicki studiów podyplomowych na kierunku Customer Experience WSB Merito. W ostatnich 2 latach współpracowała m.in z Bank i grupa BNP Paribas, ING Bank Śląski, LUX MED, CMP, IKEA, PZU, PLAY, G2A, Polski Światłowód Otwarty.

     



Zapisz się na webinarium