HR BP zarządza zmianą - zamknięty warsztat
Kategoria:
Idealny HR BP
Data:
02-10-2025
Godzina:
11:00-12:00
Zmiana to jeden z najtrudniejszych, ale i najbardziej wpływowych obszarów działania HR Business Partnera. To właśnie HR BP wspiera liderów, angażuje zespoły i dba o spójność komunikacyjną. Wiemy jednak, że nie jest to łatwe zadanie, dlatego podczas tego warsztatowego spotkania w ramach projektu „Idealne rekomendacje i narzędzia HR BP” wspólnie wypracujemy praktyczne podejścia i narzędzia, które wzmacniają skuteczność HR BP w procesach zmiany.
O czym będziemy rozmawiać:
- Przeanalizujemy wyzwania zmian w waszych organizacjach – będzie można wnieść własny case, który wspólnie przepracujemy w kontekście roli HR BP
- Zidentyfikujemy typowe bariery wdrażania zmian i sposoby ich przezwyciężania – na bazie waszych doświadczeń stworzymy wspólną mapę trudnych sytuacji i skutecznych reakcji
- Stworzymy scenariusze komunikacji zmiany dopasowane do różnych odbiorców – podzielimy się na zespoły i opracujemy komunikaty dla zarządu, liderów i pracowników
- Wymienimy się sprawdzonymi praktykami – każdy uczestnik podzieli się jednym narzędziem, metodą lub doświadczeniem, które okazało się pomocne w zarządzaniu zmianą
Na bazie dyskusji na spotkaniu grupy roboczej powstanie także check-lista HR BP do zarządzania zmianą – narzędzie ułatwiające planowanie, monitorowanie i komunikację zmiany w organizacji.
Tylko dla członków SPHR – liczba miejsc ograniczona (obowiązują kolejność zapisów)
Zgłoszenia poprzez formularz
Prelegenci:
-
Izabela Mazurek-Turska
Senior HR Business Partner
Senior HR Business Partner, Transformation Manager oraz Trenerka i Konsultantka w dziedzinie HR i Employer Branding. Posiada ponad 15 lat doświadczenia w branży HR, w różnych firmach, głównie z branży technologicznej. Specjalizuje się w budowaniu strategii i procesów HR, w budowaniu kultury organizacyjnej opartej na zaangażowaniu oraz w tworzeniu i realizacji programów rozwojowych dla Liderów i ich zespołów. Absolwentka studiów podyplomowych na Akademii Leona Koźmińskiego z zakresu Senior HR Business Partner, Employer Branding Management, jak również HR Manager oraz Coaching w Wyższej Szkole Bankowej. Wykładowczyni na studiach podyplomowych HR Manager, Zarządzanie Zasobami Ludzkimi dla Managerów oraz Psychologia w Biznesie na Uniwersytecie WSB Merito w Bydgoszczy, Toruniu i Łodzi. Certyfikowana konsultantka zarządzania zmianą w metodyce PROSCI, konsultantka badań psychometrycznych TalentQ Korn Ferry oraz Extended Disc. Prywatnie miłośniczka chodzenia po górach, muzyki ethno oraz czytania książek z prawdziwą historią w tle. Mama Niny i Jeremiego oraz właścicielka żółtego Goldena - Huby. -
Natalia Dernowska-Żaczyk
Head of Research & Development
dr Natalia Dernowska-Żaczyk, doświadczona menedżerka HR, doktor nauk o zarządzaniu, specjalizująca się w strategicznym HR Business Partneringu. Ekspertka ścieżki HR BP w ramach Stowarzyszenia Praktyków HR, gdzie pełni również rolę Dyrektora Strategicznego. Zawodowo i naukowo zajmuje się problematyką HR Business Partneringu w kontekście zarządzania kapitałem ludzkim. Prowadzi badania dotyczące roli i kompetencji HR Business Partnera. Autorka licznych publikacji o tematyce HR, członkini międzynarodowej grupy badawczej w zakresie HR BP.